Nissan X-Trail, Mobil SUV Paling Tangguh Dan Nyaman


Nissan X-Trail, Mobil SUV Paling Tangguh Dan Nyaman Furnizorii de servicii sunt mainline cele care produc efectiv serviciul direct, cum ar fi hoteluri diferite lanțuri sau companiile aeriene care au un site web pentru rezervarile online. Portalurile servesc ca consolidator diferitelor companii aeriene și hoteluri de pe internet. Ei lucrează la o comisie din aceste hoteluri și companii aeriene. De multe ori, acestea oferă tarife mai mici decât furnizorii de servicii de ramura principală, ca aceste site-uri obține oferte în vrac de la furnizorii de servicii.

Un motor de căutare meta, pe de altă parte, pur și simplu zgarieturilor date de pe Internet cu privire la ratele în timp real pentru diferite interogări de căutare și direcționează traficul către furnizorii de servicii de linie principală pentru o rezervare online. Aceste site-uri web, de obicei, nu au propriul lor motor de rezervare. Un agent de turism poate lucra pentru o agenție de turism sau pe cont propriu de lucru. Cu mulți oameni trecerea la site-uri internet self-service, numărul de locuri disponibile ca agenți de voiaj este în scădere. Nissan X-Trail, Mobil SUV Paling Tangguh Dan Nyaman

Din 1995, mulți agenți de turism au ieșit din industrie, și relativ puțini tineri au intrat pe teren din cauza salariilor mai puțin competitive. Cu toate acestea, alții au abandonat agenția "cărămidă și mortar" pentru o afacere la domiciliu, pentru a reduce deasupra capului, iar cei care rămân au reușit să supraviețuiască prin promovarea altor produse de călătorie, cum ar fi linii de croazieră și excursii de tren, sau prin promovarea capacității lor de a agresiv de cercetare și de a asambla pachete turistice complexe, pe o clipa, în esență, acționând ca un serviciu de concierge avansat. În acest sens, agenții de voiaj pot rămâne competitive, în cazul în care acestea devin "consultanți de călătorie", cu cunoștințe fără cusur a regiunilor de destinație și se specializează în teme, cum ar fi turismul nautic sau turismul cultural.

Expedia adăugat în portofoliul său prin achiziționarea Orbitz și Travelocity, creșterea lor 2015 vânzări la 60800000000 $. Expedia înlesnită dominația asupra American Express Travel, care a fost o dată compania câștigului salarial de turism de top în 2012, și Priceline, întreținător al familiei de top în 2010. Priceline au crescut vanzarile totale de% an de peste 10 ani în valoare totală de 55500000000 $ prin creștere organică, mai degrabă decât prin achiziții. American Express a înregistrat o creștere cu 2015 volumul total al vânzărilor de 30 miliarde $. Carlson Wagonlit Travel a achiziționat Ormes, și a terminat cu 2015 24200000000 $ în vânzări. BCD Travel au totalizat vânzări de 23.8 miliarde $ în 2015 și a crescut este punct de sprijin prin achiziționarea de World Travel Services Inc.

Followers

 

Blotemrevchu. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com